Wednesday, April 6, 2011

halau..!!!

enaknye dgr perkataan cmni..!!!
sesuka hati je...
aku menumpang aku tau...
tapi dr dlu aku x pnh nyusahkan dia..
aku belajar jd dri sndri...
xpnh nk hdp mewah..mcm2 la...
aku tau harga dri aku 2...
xpyh nk cakap g...!!!
selama ni aku cuba wt org hapy...
tersenyum..tenang...
tp...............!!!
org pijak aku sesuka je...
cm aku ni xde ati n perasaan...
akal n dfikiran...
aku sabar selama ni...
aku xpnh mintak dijadikan bgini pn...
aku xpnh dapat kasih sayang yg secukupnye...
aku time seadanye..!!!
tp ko jgnlah lbh2 nk sound org...
nk kata pe pn..x fkr perasaan org...
aku malu dapat org cm ko..!!!
gerammmmmmmm....!!!!
aku mohon sgt org cmni...
dibg pengajaran yg secukupnye...!!!
supaya dia sedar dia x sehebat mane..!!!
mulut 2 harus berjaga...
setiap perkataan yg dikuarkn 2 pn harus teliti...!!!
jgn jd hina sgt...!!!

No comments:

Post a Comment