Wednesday, April 6, 2011

luahan hatiku.!!!sakitnye....

np aku diperlakukan begini....
pe salah aku..!!!
sakit sgt..geram sgt...!!!
rase nk lari pun ada..
nk suh tuhan cabut nyawa lbh awal pun ada..!!!
YA ALLAH..
tunjukkanlah kebesaranmu..YA ALLAH...
cian kat drg..drg x bersalah pn..
org lain yg dibenci..org lain yg jd mangsa...
np dia x pnh nk berubah...
mkn hari mkn trk..
wt org nyampah je...
aku tau ko ada smua..
ko berkuasa...
ko ketua..smuala...
tp jgn ingat akn kkl dlm hdp ko 2...
ble2 mse je tuhan akan ubahkan balik...
hati aku ni da lulur sgt..da lemah...
ngan org cmni..!!!
ble ye smua ni nk berlalu..
aku nk kuar..aku nk mulakan hdp yg baru..!!!
papa tolonggggggggggggg...!!!!
papa tlglah wt sesuatu supaya mama lh pg dr sini cpt..!!
ma da x snggup lg da nak tgk n mendgr smua ni...
hati makn sakit...
ma ni lmh sgt ble tgk org dlm kesusahan...
tp np dia x cm aku...BODOH..!!!!

3.29 P.M...(RABU)
6 APRIL 2011

No comments:

Post a Comment